Case study:

Atena, rozliczenia z partnerami

System rozliczeniowy dla partnerów sprzedażowych Banku

Informacje podstawowe:

Klient:
Raiffeisen Polbank
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 500
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 200
Wielkość baz danych:
ok. 30 GB
Liczba procesów:
ok. 5
System obsługuje miesięcznie:
ok. 10 000 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1
System Atena to system obsługi i rozliczeń kanałów sprzedaży dla kanałów:
- Brokerskiego
- Mobilnego
- Pośredniego
2
Zarządzanie strukturą Klienta oraz sieci zewnętrznej
3
Zarządzanie sprzedażą i prowizjami
(ustalanie planów sprzedażowych i stawek prowizyjnych, wyliczanie prowizji wszystkich grup sprzedażowych, obsługa reklamacji prowizji, obsługa korekt prowizji, prezentacja raportów rozliczeniowych)
4
Zarządzanie wiedzą i komunikacją wewnętrzną

Screeny aplikacji:

TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia