Case study:

Feniks, pełna obsługa kanału sprzedaży bezpośredniej

Informacje podstawowe:

Klient:
GE Money Bank
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 1000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 500
Wielkość baz danych:
ok. 20 GB
Liczba procesów:
ok. 45
System obsługuje miesięcznie:
ok. 20 000 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1
Procesy sprzedażowe
- Namiarowanie i raportowanie w kanale sprzedaży kart
- Publikacja i rozliczanie akcji sprzedażowych
2
Zarządzanie materiałami reklamowymi
3
Baza wiedzy, testy wiedzy, e-learning
4
Rozliczenia - publikacja Raportów Rozliczeniowych z Partnerami Handlowymi
5
Platforma raportowa
- OLAP, Graficzna wizualizacja danych
-  Serwisy raportowe SMS, Mail
- Jednorazowe lub cykliczne zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającej analizę (np. tabele w excel, csv, mdb)
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia