Case study:

Mrówka dla raportowania pracy.

Zarządzanie bezpośrednimi i pośrednimi kanałami sprzedaży w Departamencie Rynku Masowego.

Informacje podstawowe:

Klient:
Polkomtel S.A.
Nazwa systemu:
Mrówka
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 6 000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 5 000
Liczba równobieżnych użytkowników:
ok. 1 500
Gwarantowana liczba równobieżnych użytkowników:
brak ograniczeń
Liczba Punktów Sprzedaży:
ok. 20 000
Wielkość baz danych:
ok. 2,5 GB
Liczba procesów:
ok. 40
System obsługuje miesięcznie:
ok. 20 000 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1
Zatrudnianie i zarządzanie parametrami użytkowników 
  • Pełna obsługa kadrowa, tzn. tworzenie stanowisk i przypisywanie do nich uprawnień (profile), obsadzanie użytkowników na stanowiskach, tworzenie kont użytkowników w systemie Mrówka łącznie z automatycznym wygenerowaniem danych dostępowych, tj. login i hasło.
2
Zarządzanie pełnomocnictwami 
  • Ocena jakości pracy Sieci Sprzedaży, Wizyty merchandisingowe, Wizyty mystery shopper,
  • Możliwość ręcznego wypełniania ankiet oraz importu na podstawie pliku Excela.
  • Graficzna wizualizacja zaplanowanych wizyt w kalendarzu (TPO).
  • Reklamowanie wyników wizyt przez Punkty Sprzedaży.
  • Raporty OLAP i mail dotyczące odbytych wizyt.
3
Zarządzanie wiedzą i komunikacją, baza wiedzy i testy wiedzy
4
Autoryzacja / Deautoryzacja POS
5
Zarządzanie przepływem i obsługą zapytań
6
Zarządzanie konkursami
7
Zarządzanie czasem pracy w kontakcie zew. i wew.
8
Szkolenia e-learningowe
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia