Case study:

Orange.BTL

Narzędzie do zarządzania procesami trademarketingowymi.

Informacje podstawowe:

Klient:
PTK Centertel
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 3 000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 2 000
Liczba równobieżnych użytkowników:
ok. 200
Liczba Punktów Sprzedaży:
ok. 1 500
Wielkość baz danych:
ok. 1,1 GB
Liczba procesów:
ok. 12
System obsługuje miesięcznie:
ok. 4 500 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1

Zarządzanie zasobami organizacji

  • Zarządzanie strukturą organizacyjną i uprawnieniami, kanałami sprzedaży, regionami/obszarami sprzedaży, partnerami handlowymi i ich strukturą, produktami i materiałami reklamowymi
2

Wspierane procesy biznesowe

  • Logistyka  materiałów reklamowych
  • Weryfikacja standardu wystawienniczego.
  • Raportowanie stanów magazynowych
  • Planowanie akcji sprzedażowych
  • Sklep
3

Platforma raportowa

  • OLAP, Graficzna wizualizacja danych
  • Serwisy raportowe SMS, Mail
  • Jednorazowe lub cykliczne zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającej analizę (np. tabele w excel, csv, mdb)
4

Zarządzanie komunikacją

  • Baza wiedzy
  • Nowości
  • Helpdesk + możliwość zgłaszania pytań w systemie
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia