Case study:

Partner.TP, zarządzanie procesami sprzedażowymi i nie tylko

Zarządzanie procesami zachodzącymi w pośrednich kanałach sprzedaży do Klienta Biznesowego.

Informacje podstawowe:

Klient:
Telekomunikacja Polska S.A.
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 5000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 3500
Liczba równobieżnych użytkowników:
ok. 500
Gwarantowana liczba równobieżnych użytkowników:
700
Liczba Punktów Sprzedaży:
ok. 2000
Wielkość baz danych:
ok. 13
Liczba procesów:
ok. 45
System obsługuje miesięcznie:
ok. 20 000 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1

Procesy sprzedażowe

  • Zamówienia (Wszystkie) – BIZNES, Kontakt z Klientem, Planowane Projekty, Umawianie Spotkań, Namiary sprzedażowe
2

Wymiana informacji z systemami

  • Systemowe lub manualne aktualizacje danych w systemach Partner.TP pochodzących z systemów realizacji usług
3

Rozliczenia

  • na podstawie danych importowanych przez TP SA publikowane są Raporty Rozliczeń z Partnerami Handlowymi.
4

Platforma raportowa

  • OLAP, Graficzna wizualizacja danych
  • Serwisy raportowe SMS,
  • Jednorazowe lub cykliczne zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającej analizę (np. tabele w excel, csv, mdb)
5
Szkolenia - Zgłaszanie potrzeb, Publikacja, Kalendarz oraz Szkolenia, Ocena
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia