Case study:
Serwus, zarządzanie sprzedażą w jednym systemie
Zarządzanie strukturą organizacji wszystkich lub wybranych kanałów sprzedaży dla pionu sprzedaży przedsiębiorstwa naszego klienta.
Informacje podstawowe:
Klient:
Telekomunikacja Polska S.A.
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 45 000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 18 000
Liczba równobieżnych użytkowników:
ok. 1000
Gwarantowana liczba równobieżnych użytkowników:
2000
Liczba Punktów Sprzedaży:
ok. 15 000
Wielkość baz danych:
ok. 180 GB
Liczba procesów:
ok. 300
System obsługuje miesięcznie:
ok. 1 500 000 dokumentów
Ogólny zakres funkcjonowania systemu:
1
Kontrola obiegu dokumentów
- Kontrola obiegu dokumentów elektronicznych do momentu wprowadzenia do systemu realizacji usługi (Np. Łącza)
- Kontrola obiegu fizycznych dokumentów pomiędzy uczestnikami procesów włączając Archiwizację dokumentów
2
Operacyjne zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie produktami w kanałach i procesach
- Zarządzani celami i ich realizacją
- Logistyka materiałów reklamowych
- Checklisty
- Publikacja wiedzy, kontrola wiedzy
- Coachingi, e-learning, testy
- Publikacja rozliczeń dla organizacji
- Raportowanie czasu pracy
- Zgłaszanie nieobecności – praca z kalendarzem
3
Wymiana informacji z systemami
- Przekazywanie informacji do systemów realizacji usług (np. usługi zaawansowane) za pomocą WebService (PSoft, NECM)
- Plikowe przekazywanie danych dokumentów płynących do archiwizacji – System Kancelaryjny Archiwów Śląskich, MONZA, OPTIPOS
4
Platforma raportowa
- OLAP, Graficzna wizualizacja danych
- Serwisy raportowe SMS, Mail
- Jednorazowe lub cykliczne zrzuty danych z systemu w formacie umożliwiającej analizę (np. tabele w excel, csv, mdb)
5
Zarządzanie zasobami TP i organizacji zewnętrznych
Zarządzanie akcjami sprzedażowymi i utrzymaniowymi (przepływ ponad 100 000 namiarów miesięcznie)
Zarządzanie akcjami sprzedażowymi i utrzymaniowymi (przepływ ponad 100 000 namiarów miesięcznie)