Case study:

SUOZ, obiegi dokumentów

Procesy X-sell dla Blue Line i Telemarketingu Orange.

Informacje podstawowe:

Klient:
Telekomunikacja Polska S.A.
Wielkość baz danych:
ok. 1 GB
Liczba procesów:
ok. 10

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1

Procesy sprzedażowe i Back Office

  • Orange – przyjęcie i obieg zamówienia na plany, Multipakiet, Neostradę
  • Blue Line – przyjęcie i obieg zamówienia na Plany telefoniczne, Multipakiet, Neostradę, Nowe Aktywacje komórkowe i Utrzymanie, Orange Freedom, Wstępna weryfikacja dostępność usług (baza numerów)


2
Zarządzanie informacją 
  • publikacja informacji w postaci nowości o bieżących wydarzeniach, zmianach w ofercie informacjach produktowych. Moduł może być połączony z bazą wiedzy (informacje o nowych artykułach)
3

Zarządzanie wiedzą

  • możliwość tworzenia bazy dokumentów i procedur dla wybranych grup użytkowników. Możliwość publikowania testów wiedzy i analiza wyników (procedury, informacje o produktach, manuale do systemów)

4
Publikacja raportów prowizyjnych 
  • publikowanie raportów rozliczeniowych
5

Zarządzanie bazą produktów

  • funkcjonalność pozwala zbierać informacje o produktach lub usługach oraz umożliwia porównywanie produktów po ich atrybutach
6
Platforma raportowa
  • OLAP, Graficzna wizualizacja danych
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia