Case study:

TOK, system do zarządzania pracą

W środowisku Serwus wydzielony został moduł do weryfikacji standardów pracy w Pionie Technicznej Obsługi Klienta.

Informacje podstawowe:

Klient:
Telekomunikacja Polska S.A.
Liczba wszystkich użytkowników:
ok. 5 000
Liczba aktywnych użytkowników:
ok. 100
Liczba Punktów Sprzedaży:
ok. 40
Wielkość baz danych:
ok. 320 GB (w ramach aplikacji Serwus)
Liczba procesów:
ok. 7
System obsługuje miesięcznie:
ok. 100 dokumentów

Ogólny zakres funkcjonowania systemu:

1

Zarządzanie strukturą użytkowników

  • 5 regionów, Strefy i punkty sprzedaży w których zarejestrowani są serwisanci – podmioty procesów
2

Wspierane procesy biznesowe

  • Weryfikacja wizualizacji - oceny monterów oraz samochodów należących do danej firmy-strefy.
  • Weryfikacja telefoniczna - ankiety telefoniczne, przeprowadzane przez firmę zewnętrzną na podstawie danych teleadresowych dostarczonych przez TP. W badaniu biorą udział osoby (abonenci), u których były przeprowadzane prace monterskie.
  • Wizyta u Klienta - ankieta wypełniana przez osobę towarzyszącą monterowi w trakcie wizyty u Klienta - ocenia pracę montera.
  • Laboratorium - raportu zawierającego oceny monterów z danej sesji sprawdzającej w laboratorium.
  • Testy wiedzy - publikacji informacji o planowanym szkoleniu, weryfikacji listy użytkowników oraz archiwizacji wyników odbytych szkoleń.
3

Platforma raportowa

  • OLAP, Graficzna wizualizacja danych
TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia